УРОК 28
Тема. У музичному театрі: балет.
Мета. Систематизувати знання учнів про
мистецтво балету. Визначити палітру почуттів, втілених у музично-сценічному
мистецтві. Розкрити значення термінів «па-де-де», «кордебалет». Розвивати
вміння інтерпретувати музику. Формувати необхідні вокально-хорові навички. Виховувати
інтерес до класичної танцювальної музики, а також допитливість, самостійність,
творчість.
Музичним матеріал: С.Прокоф’єв «Танець з мітлою», «Вальс Попелюшки. Північ.» з
балету «Попелюшка» (слухання), О.Злотник
«Школярі-школярики» (розучування).
Тип
уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон
(музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво»
5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД
УРОКУ
1.
Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень,
опорних знань учнів.
— З якими музичними враженнями та додатковим
матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?
—
Що ви знаєте про балет?
3. Мотивація навчальної
діяльності учнів.
Розповідь про
різновиди балетних номерів:
Сольний
танець – варіації;
Дует
– па-де-де;
Велика
група артистів – кордебалет.
4. Слухання. С.Прокоф’єв «Танець з мітлою», «Вальс Попелюшки. Північ.» з балету «Попелюшка» .
- Пригадайте зміст казки «Попелюшка».
- Хто її автор?
- Якими музичними засобами створюються
характери головних героїв балету?
5. О.Злотник «Школярі-школярики». Продовження
розучування.
6.
Підсумок уроку.
— Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
— Якій темі вона присвячена?
7. Домашнє завдання.
Слухати музику за власним
вибором.
Немає коментарів:
Дописати коментар