пʼятницю, 24 березня 2017 р.

УРОК 28
Тема. У музичному театрі: балет.
Мета. Систематизувати знання учнів про мистецтво балету. Визначити палітру почуттів, втілених у музично-сценічному мистецтві. Розкрити значення термінів «па-де-де», «кордебалет». Розвивати вміння інтерпретувати музику. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до класичної танцювальної му­зики, а також допитливість, самостійність, творчість.
Музичним матеріал: С.Прокоф’єв «Танець з мітлою», «Вальс Попелюшки. Північ.» з балету «Попелюшка»  (слухання), О.Злотник «Школярі-школярики» (розучування).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З якими музичними враженнями та додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?                 
  Що ви знаєте про балет?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Розповідь про різновиди балетних номерів:
Сольний танець – варіації;
Дует – па-де-де;
Велика група артистів – кордебалет.

4. Слухання. С.Прокоф’єв «Танець з мітлою», «Вальс Попелюшки. Північ.» з балету «Попелюшка» .


 - Пригадайте зміст казки «Попелюшка».
 - Хто її автор?
 - Якими музичними засобами створюються характери головних героїв балету?

5. О.Злотник «Школярі-школярики». Продовження розучування.

6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар