пʼятницю, 3 березня 2017 р.

УРОК 25
Тема. У музичному театрі: опера.
Мета. Розкрити взаємозв’язок  музичного мистецтва та інших видів мистецтва, зокрема театру. З'ясувати значення понять «опера», «лібрето», «арія» та засвоїти їх. Розвивати вміння учнів інтерпретувати та вираз­но виконувати музичні твори. Виховувати інтер­ес і ціннісне ставлення до культури і мистецтва .
Музичний матеріал: В.А.Моцарт Арія Цариці Ночі та дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна флейта» (слухання); В.Таловиря «Писанки» (розучування).
Тип уроку: урок уведення у тему.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД  УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання фрагментів опери В.А.Моцарта «Чарівна флейта».
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Яка музика прозвучала на початку сьогоднішнього уроку?
  Які почуття вона викликала у вас?
  Чи знаєте ви, що таке опера?
3. Мотивація музично-навчальної діяльності учнів.
  Чи знаєте ви, що таке опера?
  Які види мистецтва, крім музики, мають місце при народженні оперної вистави (література, театр, образотворче мистецтво, хореографія).
Яку роль в опері виконує лібрето?
  Де можна дізнатися про репертуар оперних театрів і виконавців головних ролей?
  Чи важлива афіша для оперного спектаклю?
4. Слухання. В.А.Моцарт Арія Цариці Ночі та дует Папагено і Папагени з опери «Чарівна флейта».



             - Як голос співачки «змагається» з інструментами оркестру у віртуозності виконання музики? Поясніть.
             - Якими музичними засобами композитор передає в дуеті комічний характер героїв опери?
5. Розучування пісні В.Таловирі «Писанки».
6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Які її образи?
  Які почуття вона у вас викликала?
7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором. Розповідати про почуття, втілені в ній. 

Немає коментарів:

Дописати коментар