пʼятницю, 24 березня 2017 р.

УРОК 28. ТРИЧАСТИННА ФОРМА МУЗИКИ
Мета. Продовжувати ознайомлювати учнів з різновидами знаків альтерації; збагачувати знання учнів з музичного мистецтва; вчити розрізняти зна­ки альтерації; розвивати вміння поєднувати спільне та відмінне в музич­них творах; виховувати інтерес до народного та всесвітнього фольклору.
Музичний матеріал: Микола Лисенко «Експромт ля мінор» — слухання. Слова В. Клинца та Н. Андрусіч, музика М. Катричка «Писанка» — ро­зучування (с. 95-97).
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Хай дзвенить пташиний спів
І біжить-дзюрчить струмок,
А шкільний дзвінок скликає
Учнів на новий урок.
1.             Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.             Музичне привітання.

IV.   Повідомлення теми уроку.
                Робота з підручником, с. 95.
V. Слухання музики.
Микола Лисенко «Експромт ля мінор».

           1.    Загальні відомості про композитора.
      2.Обговорення прослуханого твору.
    VI. Фізкультхвилинка.
Подарунок
Хід вправи. Учні стоять. Починаючи з ведучого, кожний по черзі засобами пантоміми зображає якийсь предмет чи поняття і «дарує» його сусіду (моро­зиво, квітку, кішку, сонце, свій настрій тощо). Сусід «приймає подарунок» і робить якийсь інший подарунок наступному учаснику.
VII.  Вивчення пісні.
Слова В. Клинца та Н. Андрусіч, музика М. Катричка «Писанка» — розу­чування.

1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.
2. Робота над піснею, с. 96—97.
VIII. Підсумок уроку. Релаксація

ІХ. Вихід з класу під звучання пісні (за вибором учителя).

Немає коментарів:

Дописати коментар