понеділок, 13 березня 2017 р.

УРОК 26. ДВОЧАСТИННА ФОРМА МУЗИКИ
Мета. Ознайомити учнів з музичними творами двочастинної будови; погли­блювати знання вивчених тем; удосконалювати навички правильного дихання, співу, вміння відтворювати ритмічний малюнок зі слуху, ство­рювати правильний ритмічний малюнок вправ; виховувати любов до музики, її історії.
Музичний матеріал: Едвард Гріг «Пісня Сольвейг» з музичної п’єси «Пер Гюнт» — слухання. Повторення вивчених пісень (с. 89-91).
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку

І.   Організаційна частина.
Проспівав дзвінок — починається урок.
З ласки, маминої казки,
З щирого старання,
Гомінких пісень...
Добрий вам, діти, добрий день!
1.  Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.  Музичне привітання.
II. Розспівування.
Співаємо звук «до». Вчитель може відтворити даний звук на музичному інструменті. Тепер заспіваємо 2 коротких (до-до), один короткий (до), а тепер з’єднаємо (до-до-до).
Гра «Луна».
—           А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Луна». Я буду співати, а ви повторюєте за мною так, ніби це луна. Ви всі були в лісі. Коли крикнути, то відбивається звук, ніби хтось перемовляється чи дражниться з вами.
III.    Ритмічні вправи.
—           А тепер спробуймо ритмічно простукати попередні вправи. Спочатку простукує перший ряд, потім другий та третій.
Можна провести невеличкі змагання між рядами або хлопчиками та дів­чатками.

IV.   Повідомлення теми уроку.
1. Робота з підручником, с. 89.
Поняття про двочастинну форму музики.
2. Музичний калейдоскоп, с. 89.

V.    Слухання музики.
Едвард Гріґ «Пісня Сольвейг» з музичної п’єси «Пер Гюнт».
1.   Загальні відомості про композитора.
2.   Слухання твору.
3.   Обговорення прослуханого твору.

VI.   Фізкультхвилинка.
Шалене курча
Хід вправи. Учні стоять, і за командою одночасно трусять по вісім разів — спочатку правою рукою, потім лівою рукою, потім правою ногою, потім лівою ногою. Не зупиняючись, продовжують разом робити те ж саме, тільки по сім разів, потім по шість разів тощо. Темп рухів поступово підвищується. Впра­ва закінчується, коли зроблено по одному струшуванню кожною кінцівкою. Учасникам стає зрозуміло, чому вправа має таку назву.

VII.  Повторення вивчених пісень.


VIII. Підсумок уроку. Релаксація.

1 коментар: