понеділок, 13 березня 2017 р.

урок 26
Тема. У музичному театрі: опера.
Мета. Учити учнів вира­жати різноманітні настрої та почуття людини на прикладі музичного матеріалу уроку. Розширити уяву учнів про оперне мистецтво. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, фонематичну вимову, зв’язне мовлення, творчі здібності. Виховувати  ціннісне ставлення до суспільства і держави, до людей.
Музичний та візуальний матеріал: С.Гулак-Артемовський Увертюра, дует Одарки і Карася, фінальна сцена і хор «Там за тихим за Дунаєм» з опери «Запорожець за Дунаєм» (слухання); В.Таловиря «Писанки» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету). Музичне вітання.
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Пригадайте основні складові оперної вистави.
  Яке враження справила на вас музика, яку ви слухали на минулому уроці?
  Як вона називається?
3. Розповідь учителя про будову оперної вистави, роз ясеня понять «увертюра», «симфонічна картина», «хореографічна сцена».

4.  Розповідь про С.Гулака-Артемовського та першу українську оперу «Запорожець за Дунаєм».

5. Слухання. С.Гулак-Артемовський Увертюра, дует Одарки і Карася, фінальна сцена і хор «Там за тихим за Дунаєм» з опери «Запорожець за Дунаєм»




 - Якими музичними засобами композитор характеризує головних героїв?
 - Поміркуйте: цей дует ліричний чи комічний? Поясніть.
 - Охарактеризуйте музичні засоби, притаманні фінальній сцені опери.
6. Продовження розучування пісні В.Таловирі «Писанки».
7. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?

Які почуття вона викликала у вас?

Немає коментарів:

Дописати коментар