пʼятницю, 27 січня 2017 р.

урок 20
Тема. Хорова музика.
Мета. Показати глибину, багатство та різноплановість української хорової музики, церковного співу. Визначити жанрові особливості духовної музики. Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати патріотичні та морально-етичні почуття.
 Музичним матеріал: А.Ведель «Херувимська» (слухання), Б.Гірський «Рідна мова» (розучування).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання «Херувимської» А.Веделя.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
Із якою музикою, музичними навичками ви прийшли на урок?
Які творчі роботи (вірші, малюнки) ви підготували до сьо­годнішнього уроку?
З чим асоціюється у вас музика, під звучання якої ви зайшли до класу?
Подивіться на фото (підручник, с.95). Що на них зображено7
Що нагадують вам їх образи?
Чи ходили ви з родиною до церкви?
Що вас вражає в храмі найбільше?
Як ви думаєте, чому з давніх часів церковні споруди стали храмами музики?
                                              Словничок:
Духовна музика – це вокальні, інструментальні або вокально-інструментальні твори на релігійні тексти чи сюжети.
3. Слухання. А.Ведель «Херувимська».
  Які почуття викликає ця музика?
  Які образи виникають у вашій уяві?
  Про що можна розмірковувати, слухаючи цей твір?

4. Продовження розучування пісні Б.Гірського «Рідна мова»
6. Підсумок уроку.
  Якій музиці був присвячений наш урок?
  Які музичні твори на ньому прозвучали?

  Який із них справив на вас найбільше враження?

Немає коментарів:

Дописати коментар