понеділок, 9 січня 2017 р.

           Урок 17
Тема. Вокальна музика.
Мета. Закріпити знання учнів про особливості вокальної музики. Визначити особливості понять «інтонація», «концерт». Формувати вокально-хорові нави­чки учнів, уміння емоційно, виразно виконувати пісні. Виховувати інтерес до вокального мистецтва, а також по­вагу та інтерес до народних традицій, української пісні.
Музичним матеріал: Р.Глієр Концерт для голосу з оркестром (слухання), І.Карабиць «Пісня на добро» (розучування).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету). Музичне вітання. Оголошення теми.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  Пригадайте, які жанри вокальної музики вам знайомі. Наведіть приклади.
  Поміркуйте, музика яких жанрів може звучати на ілюстраціях (підручник, с.82).
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Словничок:
Вокальна музика – музика, в якій голос відіграє чільну або рівноправну інструментам роль.
Інтонація – звукове втілення музичної думки, носій музичного змісту.
Концерт – музичний твір для будь-якого інструменту, який «змагається» з оркестром.
 4. Слухання. Р.Глієр Концерт для голосу  з оркестром.
- Який інструмент «змагається» з оркестром?
- До якого музичного жанру – вокального чи інструментального – можна віднести цей твір? Чому?
- Охарактеризуйте мелодію, вокальні інтонації.
5. Розучування «Пісні на добро» І.Карабиця.
"+"

"-"

Звернути увагу на коротке, легке дихання між фра­зами.
При розучуванні слід використовувати різні варіанти виконан­ня (діалог, сольне, групове, хором).
  Які добрі за настроєм пісні ви знаєте? Спробуйте виконати їх.
6. Підсумок уроку.
Що об'єднує музику, яка звучала на уроці?
Оцінювання музично-творчої діяльності учнів на уроці.
7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором. Знаходити в ній харак­терні ознаки, визначати особливості впливу на слухача, вираже­ні почуття. 

Немає коментарів:

Дописати коментар