понеділок, 9 січня 2017 р.

УРОК 17. ІНТОНАЦІЙНО-МЕЛОДИЧНИЙ РОЗВИТОК МУЗИКИ
Мета. Ознайомити учнів з поняттям «музика як мистецтво», закріплювати вміння працювати з ритмічним супроводом, розвивати музичні здібності учнів, почуття ритму, уяву, увагу, вміння відтворювати асоціації; вихову­вати любов до народних традицій, бажання їх переймати та примножу­вати.
Музичний матеріал: Томазо Альбіноні «Адажіо», інструментальне виконання та вокальне (Лара Фабіан або Сара Брайтман) — слухання. Слова Олександра Коваленко­ва, музика Льва Кніппера «Чому ведмідь узимку спить» — розучування (с. 60-62).
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: урок введення у тему.
Хід уроку
I.     Організаційна частина.
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось — не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати —
Щоб не було нам мороки.
Всі готові до уроку?
Тож гаразд. Часу не гаймо
І урок наш починаймо.
1.          Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.          Музичне привітання.
II.    Розспівування.
Співаємо звук «до». Вчитель може відтворити даний звук на музичному
інструменті. Тепер заспіваємо 2 коротких (до-до), один короткий (до), а тепер з’єднаємо (до-до-до).
Гра «Луна».
—     А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Луна». Я буду співати, а ви повторюєте за мною так, ніби це луна. Ви всі були в лісі. Коли крикнути, то відбивається звук, ніби хтось перемовляється чи дражниться з вами.
Гра «Луна».
— А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Луна». Я буду співати, а ви повторюєте за мною так, ніби це луна. Ви всі були в лісі. Коли крикнути, то відбивається звук, ніби хтось перемовляється чи дражниться з вами.
III.   Ритмічні вправи.
IV.   Повідомлення теми уроку.
1. Робота з підручником, с. 60.
2. Пізнавальна бесіда.
V.    Слухання музики.
Томазо Альбіноні «Адажіо», інструментальне виконання: 
вокальне (Сара Брайтман):
1. Загальні відомості про композитора.
2. Слухання твору.
3. Обговорення твору, с. 60 підручника.
4. Нотна грамота. Музична абетка, с. 61 підручника.
VI.   Фізкультхвилинка.
Трава низенька-низенька,
Дерева високі-високі.
Вітер дерево колише-гойдає,
Птахи летять-відлітають,
А діти тихенько за парти сідають.
Виростем великими,
(діти стають на пальці ніг, руки вгору)
Яблук нарвемо, (імітують зривання яблук обома руками)
В кошики великі (розводять руки в сторони)
Ми їх складемо, (присідають, імітуючи складання яблук).
VII.  Вивчення пісні.
Слова Олександра Коваленкова, музика Льва Кніппера «Чому ведмідь узимку спить» — розучування.
1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.
2. Робота над піснею.
VIII. Пізнавальний екскурс в минуле.
1. Аналіз почутого.
2. Цікаві розповіді.
3.  Робота в зошиті.
IX.   Підсумок уроку. Релаксація.

X. Вихід з класу під звучання пісні (за вибором учителя).


Немає коментарів:

Дописати коментар