суботу, 21 січня 2017 р.

урок 19
Тема. Хорова музика.
Мета. Показати глибину, багатство та різноплановість української пісні. Визначити особливості понять «хор», «а капела», «хормейстер», «унісон». Пригадати значення терміну «вокаліз». Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати патріотичні та морально-етичні почуття.
Музичним матеріал: Дж. Гершвін «Clap your hands», С.Рахманінов «Вокаліз» у виконанні дитячого хору (слухання), Б.Гірський «Рідна мова» (розучування).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  Пригадайте, як називаються високі жіночі і дитячі голоси, а як чоловічі.
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Хорове мистецтво зародилося ще в театрі Стародавньої Греції. З часом хоровий спів став самостійним видом музичної культури. Хор може співати а капелла (без інструментального супроводу) та з акомпанементом. Керівник і диригент хору називається хормейстер.
            Словничок:
Хор – колектив співаків, які разом виконують який-небудь вокальний твір із інструментальним супроводом чи без нього.

             - Пригадайте, що таке вокаліз.
4. Слухання. Дж. Гершвін «Clap your hands», С.Рахманінов «Вокаліз» у виконанні дитячого хору.

 - Хто виконує твори?
 - Які голоси звучать?
 - Як хористи прикрасили свій спів?
5. Розучування пісні Б.Гірського «Рідна мова».

(+)

(-) 

6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Що вам сподобалося найбільше?

Немає коментарів:

Дописати коментар