суботу, 23 вересня 2017 р.

УРОК 4
Тема. Народна пісня у сучасному житті.
Мета. Визначити особливості втілення музичних образів при виконанні народних пісень у різних стилях та напрямках музичного мистецтва. Роз­вивати вокально-хорові навички та вміння інтер­претувати різножанрові музичні твори. Вихову­вати інтерес до української музики, патріотичні почуття.
Музичний матеріал: укр. нар. пісня «Ой у вишневому саду» у вик. Н. Матвієнко, учасників проекту "Голос. Діти", гурту «Піккардійська терція»; укр. нар. пісня «Біля річки, біля броду» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 7 кл. (Л.Масол, Л.Аристова).
ХІД УРОКУ
 1. Організаційний етап уроку.
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
Бесіда-діалог учителя з учнями щодо їхніх музичних вражень (із використанням фрагментів музики як ілюстрацій).
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Співочий символ країни, берегиня народної пісні, легенда української сцени — усе це про славетну українську співачку Ніну Матвієнко. Українська народна пісня в її виконанні отри­мала нове життя, зазвучала з новою силою
4. Слухання української народної пісні «Ой у вишневому саду» у вик. Н.Матвієнко.
- Схарактеризуйте манеру виконання співачки.
- Що саме вразило в її виконанні?
- Які пісні у виконанні Ніни Матвієнко ви слухали раніше?
5. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Послухайте українську народну пісню «Ой у вишневому саду» у ви­конанні учасників телевізійного проекту "Голос. Діти." та українського гурту «Піккардійська терція». Порівняйте ці варіанти із ви­конанням Ніни Матвієнко.
6. Слухання української народної пісні «Ой у вишневому саду» у виконанні учасниці проєкту "Голос. Діти." Софії Ярової та гурту «Піккардійської терції».

7. Розучування української народної пісні «Біля річки, біля броду».
"+"
- Яке враження справила на вас пісня?
- Які почуття вона викликала?
"-"
8. Підсумок уроку.

           Яке враження справила на вас музика уроку?

Немає коментарів:

Дописати коментар