субота, 16 вересня 2017 р.

УРОК 3                                    
Тема. Народна пісня в сучасному житті.
Мета. Визначити життєвий зміст народної пісенної творчості. Закріпити поняття .«му­зичний образ», «інтерпретація». Формувати вміння визначати й розуміти головну думку музичних творів, аналізувати музику. Під час розучування, виконання пісень розвивати відчуття ритму, ан­самблю, здатність емоційно й виразно виконува­ти пісні. Виховувати любов до рідного народу, його культурного надбання.
Музичний матеріал: Українська народна пісня «Чом ти не прийшов» (слухання у вик. тріо Маренич, Н. Бучинської, рок-фолк гурту «Русичі»; розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 7 кл. (Л.Масол, Л.Аристова).
          ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Музичне вітання.
Музичний матеріал із програми минулого року на розсуд учителя.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
   З якими очікуваннями ви прийшли на сьогоднішній урок, якими музичними враженнями бажаєте поділитись?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
З давніх-давен український народ вирізняється свосю музикальністю. Українська пісня здобула визнання в цілому світі. Нярод­ин лірнка своїм походженням ся гас в глибину століть. За допомо­гою мовних засобів, художньої уяви та фантазії людина вкладала в мелодії власні спостсреження за природою, навколишнім світом, а також емоції та почуття, що вирували в її серці. «Наймолодшим» різновидом українських народних му зично-поетичних творів є ліричні пісні. До родинно-побутових належать майже всі пісні про родинне життя, а також ті, що сто­суються особистого життя людини (пісні про кохання, жіночу долю, сирітство, гумористичні, колискові, пісні дітей, молоді та дорослих). Лірична побутова пісня присвячена темі сімейно-побутових стосунків.
4. Слухання української народної пісні «Чом ти не прийшов» у вик. тріо Маренич.
5. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Послухайте виконання української народної пісні «Чом ти не прийшов» Наталією Бучинською — відомою вітчизняною співачкою, народною артисткою України. Співачка виконує пісні українською, російською, вірменською, англійською та французькою мовами. Серед авторів її пісепь відомі композитори й поети: Юрій Рибчинський, Руслан Квінта, Володимир Матецький та інші.
6. Слухання української народної пісні «Чом ти не прийшов» у вик. Н.Бучинської.
- Порівняйте виконання пісні тріо Маренич з виконанням Наталії Бучинської.
- Чим відрізняється сучасне виконання народної пісні? Що змінилося?
7. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Український рок-фольк гурт «Русичі» виконує народні пісні в різних стилях, з елементами сучасних гармоній і ритмів. Метою їхньої творчої формації є популяризація народної музики, до­несення до широкого загалу слухачів великого обсягу музичної творчості, яка сягає своїм корінням у глибоке та сильне своєю енергетикою минуле.
8. Слухання української народної пісні «Чом ти не прийшов» у вик. гурту «Русичі».
- Як змінилася народна пісня?
- Яке виконання сподобалося найбільше? Чому?
9. Розучування української народної пісні «Чом ти не прийшов».
10. Підсумок уроку.

   Які ваші враження від музики уроку?

Немає коментарів:

Дописати коментар