неділю, 3 вересня 2017 р.

           Урок 1

 Тема. Як виникла музика

Мета. Розкрити можливості музичного мистецтва; вчити вира­жати різноманітні настрої та почуття людини на прикладі музичного матеріалу уроку. Поглибити розуміння значення поняття «ритм». Розвивати вміння учнів інтерпретувати та вираз­но виконувати музичні твори. Виховувати інтер­ес і ціннісне ставлення до суспільства і держави, людей, власного «я».
Музичний матеріал: Г.Струве «Музика» (виконання), П.Нергард «Образ шуму» (слухання)
Тип уроку: урок уведення в тему.
Обладнання: музичні інструменти (баян), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1.Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету), музичне вітання (повторення матеріалу попереднього кла­су та розучування нової поспівки).

Бесіда-діалог учителя з учнями щодо музичних вражень, отри­маних ними під час канікул.
Учитель. Пригадайте, з якою музикою ви зустрічались підчас літніх канікул? (Учні розповідають про свої враження, по можли­вості ілюструють розповіді фрагментами вокальної або інстру­ментальної музики.)
Учитель доповнює та узагальнює відповіді учнів, акцентуючи їхню увагу на тематизмі 5 класу.

4. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Повідомлення теми уроку.
     — Яке значення має музика в житті людини? Які почуття во­на викликає?
    Що таке музика? Як вона виникла? Для чого вона існує?
    Навіщо людині музика?
    Яким був перший музичний інструмент?
    Що таке ритм у музиці?

Словничок:
Ритм – упорядковане чергування музичних звуків.

5. Слухання. Пер Нергард «Образ шуму»
  Розкажіть про свої враження від музики.
  Які ударні інструменти звучать?
6. Розучування пісні композитора Г.Струве «Музика».

7. Пригадайте відомі пісні про школу.
У разі потреби вчитель допомагає учням пригадати пісні: «За­смутилось кошеня» І. Кириліної, «Чого вчать у школі» В. Шаїнського, «Пісня про школу» Д. Кабалевського.
Гра-конкурс (групи або солісти) на краще виконання шкіль­них пісень.
8. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
Яку тему вона розкривала?
Які почуття викликає ця музика?

Немає коментарів:

Дописати коментар