пʼятницю, 8 вересня 2017 р.

УРОК 2
Тема. Як виникла музика.                            
Мета. Визначити палітру почуттів, втілених у музичних творах. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення,  вміння інтерпретувати музику. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до класичної му­зики, моральні почуття, естетичні  смаки.
Музичний матеріал: Луї Клод Дакен «Зозуля» (слухання); Г.Струве «Музика»
(розучу­вання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
 2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
Бесіда-діалог учителя з учнями щодо їхніх музичних вражень (із використанням фрагментів музики як ілюстрацій).
 3. Мотивація навчальної діяльності учнів
  У чому полягає важливість впливу музики на людину?
  Які духові музичні інструменти ви заєте?
  Як вони виникли?
  Чому світ музичних інструментів такий різноманітний?
  Пригадайте, що таке інтонація в музиці.
4. Слухання. Луї Клод Дакен «Зозуля»
     Прослухайте та порівняйте спів зозулі у природі з його музичною інтерпретацією в творчості французького композитора Луї Клода Дакена.

  Який характер музики цього твору? (Використання мето­ду пластичного інтонування.)
  Якими музичними засобами можна імітувати звуки довкілля?        
  Які почуття, емоції викликає ця музика?
  Спробуйте передати за допомогою музичної інтонації спів пташки.
5. Розучування пісні Г.Струве «Музика».
  Які особливості цієї пісні?
  Які почуття вона передає?
  Які рухи, супровід та музичні інструменти ви оберете для розкриття її характеру?
6. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
Яку тему вона розкривала?
Які почуття викликає ця музика?

7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором, знаходити в ній харак­терні ознаки вальсу.

Немає коментарів:

Дописати коментар