суботу, 14 жовтня 2017 р.

УРОК 7
Тема. Пісня – душа народу.
Мета. Показати глибину, багатство та різноплановість української народної пісні. Визначити особливості жанрової палітри народних пісень, поглибити поняття «куплетна форма». Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати патріотичні та морально-етичні почуття.
Музичний матеріал: Французька народна пісня «Братик Яків» (слухання); українська народна пісня «Дівка Явдошка» (слухання); українська народна пісня «Чи не той то Омелько»(розучування).
Тип уроку: урок уведення у тему.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД  УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання українських народних пісень.
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Яка музика прозвучала на початку сьогоднішнього уроку?
  Які почуття вона викликала у вас?
3. Мотивація музично-навчальної діяльності учнів.
  Які основні пісенні жанри ви знаєте?
Якою буває пісня?
  Розкажіть про свої улюблені пісні.
4. Розповідь учителя про жанри народної пісні (колискові, весільні, ліричні, жартівливі) та про куплетну форму.
5. Слухання. Французька народна пісня «Братик Яків»; українська народна пісня «Дівка Явдошка».


             - Порівняйте пісні.
             - Які їх особливості?
             - Про що вони розповідають?
             - Який характер пісень?
             - До якого жанру їх можна віднести?
             - Які риси характерні для народної пісні?
             - Пригадайте інші жартівливі народні пісні.
6. Розучування української народної пісні «Чи не той то Омелько».
7. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Які її образи?
  Які почуття вона у вас викликала?
8. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором. Розповідати про почуття, втілені в ній. 

Немає коментарів:

Дописати коментар