субота, 29 квітня 2017 р.

УРОК 32
Тема. Діалог музики та живопису.

Мета. Показати тісний взаємозв’язок музики та живопису. Познайомити учнів з такими напрямками мистецтва, як кольоромузика та музикальний живопис. Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати ціннісне ставлення до праці, до людей, до власного «я».
Музичний та візуальний матеріал: Р.Роджерс «До-ре-мі» (розучування); В.Кікта Концертна симфонія для арфи з оркестром «Фрески Софії Київської» (1частина – «орнамент») (слухання), М.Чюрльоніс Соната зірок (слухання).
Тип уроку: комбінований.                                                                    
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2. Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.
Із якою музикою ви прийшли на урок?
Розповіді учнів про звучання та зміст прослуханої музики за власним вибором упродовж тижня.

3. Слухання. В.Кікта Концертна симфонія для арфи з оркестром «Фрески Софії Київської» (1 частина – «орнамент»)
Порівняйте музичні й живописні фрески.
Як музика втілює монументальність фрескового живопису, декоративність орнаменту?
Звучання якого інструменту Давньої Русі наслідує арфа?

4. Слухання. М.Чюрльоніс Соната зірок.
    Який характер твору?
    Порівняйте музичні та живописні образи Чюрльоніса.

8. Продовження розучування пісні Р.Роджерса «До-ре-мі».

9. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

10. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором, визначати її характер та втілені в ній почуття. По можливості підготувати матеріал, який поглиблює тему уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар