субота, 15 квітня 2017 р.

УРОК 30
Тема. Музика на кіноекрані.
Мета. Визначити сутність поняття «мюзикл». Розвивати вокально-хорові навички та вміння вдумливо сприймати й інтерпретувати контрастні за змістом і. зву­чанням твори. Ви­ховувати ціннісне ставлення до праці, до людей, до власного «я».
Музичний та візуальний матеріал: Р.Роджерс «До-ре-мі» з мюзиклу «Звуки музики» (слухання, розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З якими музичними враженнями та додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?                 
  Пригадайте назви кінофільмів, які не можна уявити без музики.
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Словничок:
Мюзикл – музично-сценічний твір, у якому переплітаються діалоги, пісні, музика, хореографія.

 - Пригадайте мюзикли, які вам довелося слухати та дивитися. Що вас найбільше в них вражає? (ілюстрації в підручнику, с.138-139)
 - Який твір з програми української або світової літератури, що ви вивчали в цьому році, може, на вашу думку, втілитись у мюзиклі?

4. Слухання. Р.Роджерс «До-ре-мі» з мюзиклу «Звуки музики» .
 - Чим відрізняється манера співу в мюзиклі від оперного співу?
 - Чи можуть фрагменти з мюзиклу стати відомою піснею?
5. Розучування пісні Р.Роджерса «До-ре-мі».
6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар