понеділок, 10 квітня 2017 р.

урок 29
Тема. Музика на кіноекрані.
Мета. Учити учнів вира­жати різноманітні настрої та почуття людини на прикладі музичного матеріалу уроку. З’ясувати значення термінів «тапер», «регтайм».  Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, фонематичну вимову, зв’язне мовлення, творчі здібності. Виховувати  ціннісне ставлення до суспільства і держави, до людей.
Музичний та візуальний матеріал: Фрагменти з кінофільму «Людина з бульвару капуцинів» (перегляд); С.Джоплін «Регтайм» (слухання); Л.Стельмащук «Український віночок» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання «Регтайму» С.Джопліна.       Музичне вітання.
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Яка музика: прозвучала на початку уроку?
  Яке враження справила на вас музика?
  З чим вона у вас асоціюється?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Перегляд фрагментів з кінофільму «Людина з бульвару капуцинів».
           - Яке враження справив новий вид мистецтва на глядачів? Розкажіть.
4. Розповідь учителя про історію виникнення і розвитку кіномистецтва. Пояснення понять «тапер», «регтайм».

5. Слухання. С.Джоплін «Регтайм».
 - Який характер п’єси ?
 - Що вас вражає у прослуханій музиці?
 - Простукайте і охарактеризуйте її ритм.
6. Розучування пісні Л.Стельмащук «Український віночок».
7. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Які її особливості?
  Який музичний твір справив на вас найбільше враження?
8. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар