субота, 22 квітня 2017 р.

УРОК 31
Тема. Діалог музики та живопису.
Мета. Показати тісний взаємозв’язок музики та живопису. Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати ціннісне ставлення до праці, до людей, до власного «я».
Музичний та візуальний матеріал: Р.Роджерс «До-ре-мі» (розучування); К.Дебюссі Симфонічна сюїта «Море» (2 частина – «Гра хвиль») (слухання);
Тип уроку: комбінований.                                                                     
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2. Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.
Поміркуйте над словами художника: «Мої думки – мої фарби, мої фарби – наспіви…». Чи можна віднести цю думку лише до образотворчого мистецтва?
Поміркуйте про «музикальність» живопису.
3. Слухання. К.Дебюссі Симфонічна сюїта «Море» (2 частина – «Гра хвиль»)

Які картини виникають у вашій уяві під час слухання музики?
Порівняйте її з творами живопису.
Самостійно доберіть живописні марини, емоційно споріднені в музиці.
Чому, на вашу  думку, композитор назвав симфонічну сюїту ескізами?

4. Продовження розучування пісні Р.Роджерса «До-ре-мі».

5. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

6. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором, визначати її характер та втілені в ній почуття. По можливості підготувати матеріал, який поглиблює тему уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар