суботу, 25 лютого 2017 р.

УРОК 24
Тема. Симфонічна музика.                           
Мета. Визначити палітру почуттів, втілених у музичних творах. Поглибити знання про симфонію, як найдосконаліший жанр інструментальної музики. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення,  вміння інтерпретувати музику. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до класичної му­зики, моральні почуття, естетичні  смаки.
Музичний матеріал: Л.Бетховен Симфонія №5 (слухання); І.Кириліна «Зелене слоненя» (розучу­вання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
 2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
Бесіда-діалог учителя з учнями щодо їхніх музичних вражень (із використанням фрагментів музики як ілюстрацій).
 3. Мотивація навчальної діяльності учнів
  У чому полягає важливість впливу музики на людину?
  Пригадайте симфонію, яку слухали на минулому уроці.
  Хто її написав?
  У якому темпі звучала перша частина?
Словничок:
Будова симфонії:
            1ч. – швидка;
            2ч. – повільна;
            3ч. – жвава;
            4ч. – швидка.
4. Слухання. Л.Бетховен симфонія №5

  Спробуйте розповісти про загальний характер частин симфонічного циклу.
  Порівняйте початок і фінал твору.   
  Які почуття, емоції викликає ця музика?
  Яким ви уявляєте героя симфонії.
5. Продовження розучування пісні І.Кириліної «Зелене слоненя».
  Які особливості цієї пісні?
  Які почуття вона передає?
  Які рухи, супровід та музичні інструменти ви оберете для розкриття її характеру?
6. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
Яку тему вона розкривала?
Які почуття викликає ця музика?

Немає коментарів:

Дописати коментар