неділю, 19 лютого 2017 р.

УРОК 23
Тема. Симфонічна музика.
Мета. Розкрити можливості музичного мистецтва; вчити вира­жати різноманітні настрої та почуття людини на прикладі музичного матеріалу уроку. Поглибити розуміння значення поняття «симфонія». Розвивати вміння учнів інтерпретувати та вираз­но виконувати музичні твори. Виховувати інтер­ес і ціннісне ставлення до суспільства і держави, людей, власного «я».
Музичний матеріал: В.А.Моцарт Симфонія №40 (1 частина) (слухання); І.Кириліна «Зелене слоненя» (розучування).
Тип уроку: урок уведення у тему.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД  УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання Симфонії №40 В.А.Моцарта.
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Яка музика прозвучала на початку сьогоднішнього уроку?
  Які почуття вона викликала у вас?
3. Мотивація музично-навчальної діяльності учнів.
  Пригадайте, що таке симфонія.
Яку музику Моцарта ви слухали в початковій школі?
  Чи подобається вона вам? Поясніть чому.
4. Розповідь учителя про життєвий шлях В.А.Моцарта.
5. Слухання. В.А.Моцарт Симфонія №40 (1 частина).
             - Простежте, як розвивається головна тема, як змінюється музика.
             - Визначте тембри інструментів, що звучать.
             - Наспівайте мелодію головної партії, відчуйте виразність інтонації.
6. Слухання. Перша частина симфонії №40 в аранжуванні і виконанні оркестру П.Моріа.
 - Порівняйте. Що змінилося?
7. Колективне читання фрагменту казки Г. Циферова «Таємниця запічного цвіркуна» (підручник, 110 с.).
8. Розучування пісні І.Кириліної «Зелене слоненя»
9. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Які її образи?

  Які почуття вона у вас викликала?

Немає коментарів:

Дописати коментар