пʼятниця, 10 лютого 2017 р.

УРОК 22. СИМФОНІЧНИЙ РОЗВИТОК МУЗИКИ
Мета. Дати поняття «симфонія», «симфонічний оркестр»; продовжувати фор­мувати вміння сприймати музику як виражальне мистецтво; вдоскона­лювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.
Музичний матеріал: П. Чайковський «Симфонія № 4» (фінал), В. Сокальський «Симфонія соль мінор» (І частина) — слухання. Слова Дмитра Черед­ниченка, музика Михайла Катричка «Подарунок мамі» — розучування (с. 75-79).
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І.   Організаційна частина.
Всі мерщій сідайте, діти!
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
1.        Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.        Музичне привітання.

IІ. Повідомлення теми уроку.
1.      Робота з підручником, с. 75.
2.    Музична абетка, с. 77.
3.       Пізнавальна бесіда (з використанням підручника, с. 75—76). Симфонічний оркестр.
ІІІ.    Слухання музики.
П. Чайковський «Симфонія № 4» (фінал),

 В. Сокальський «Симфонія соль мінор» (І частина).

     1. Загальні відомості про композитора.
2. Слухання творів.
3. Обговорення. Аналіз творів.

ІV.   Фізкультхвилинка.
Ось іде до нас весна,
Все навколо ожива: (встати, ходьба на місці)
Підсніжники прокидаються, (потягнутися)
Проліски усміхаються, (усміхнутися)
Пташки прилітають, (махають руками, як крилами)
Діти вибігають, (біг на місці)
На луках стрибають, (стрибки)

V.  Вивчення пісні.
Слова Дмитра Чередниченка, музика Михайла Катричка «Подарунок мамі» — розучування.
1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.

2. Робота над піснею, с. 78—79.

Немає коментарів:

Дописати коментар