пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

УРОК 22. СПІВУЧА НІМЕЧЧИНА
  Мета. Визначити палітру почуттів, які передає музика.  Розвивати вміння інтерпретувати музику. Формувати необхідні вокально-хорові навички. Виховувати інтерес до народної музики, а також емоційну чутливість та естетичний смак.
Музичний матеріал: Й. С. Бах, Прелюдія до мажор, Прелюдія до мінор;
А. Улицька «Траляляй».
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 4 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
            Музичне вітання.
2. Актуалізація опорних знань, музичних вражень учнів.
 - Яка музика схвилювала вас упродовж тижня?
 - Про яку му­зику ви можете сьогодні розповісти?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
            Сьогодні ми з вами помандруємо до Німеччини — батьківщини видатного композитора Йоганна Себастьяна Баха. І хоча жив він дуже давно, його музику слухають у всьому світі й сьогодні. Бах народився в невеличкому німецькому місті Ейзенах у сім’ї музиканта. Саме батько відкрив маленькому Йоганну чарівний світ музики. У дитячі роки музика завжди була поряд з маленьким Йоганном: він грав на скрипці, клавесині, органі, співав у шкільному хорі. У дорослому віці Бах вирішив не покидати фантастичну країну Музики. У різні роки він працював придворним музикантом, органістом і керівником хору в церкві. Він пізнав усі секрети інтонації, імпровізації, а найбільше йому подобалося розкривати секрети поліфонії. Улюбленим інструментом Баха був орган!
Звернімося до словничка
Орган — духовий клавішний музичний інструмент, який з'явився в Європі у 12            столітті. Органіст грає на мануалі — клавіатурі для рук, а також використовує педалі для ніг.  Звук з органа надходить із багатьох труб.
Поліфонія — вид багатоголосся, у якому всі голоси рівноправні.
4. Слухання Прелюдії до мажор Йогана Себастьяна Баха.

- Що незвичного в музиці?
- Який характер твору?
- На якому інструменті його виконують?
- Що виникло в уяві під час прослуховування музики?
5. Слухання Прелюдії до мінор Йогана Себастьяна Баха.

- Що вразило у прослуханому творі?
- Який настрій викликає музика?
6. Розучування пісні А. Улицької «Траляляй» .

7. Підсумок уроку.
 - Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
       - Які почуття вона у вас викликала?
8. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором. Підготувати розповіді про її зміст, характер звучання, виражені в ній почуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар