вівторок, 7 лютого 2017 р.

УРОК 21
Тема. Інструментальна музика.
Мета. Показати багатство та різноманітність музичних інструментів. Поглибити розуміння понять «ансамбль», «інструментальна музика». Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Виховувати ін­терес до історії українського народу та його музи­ки, а також почуття патріотизму і кращі моральні якості особистості.
Музичний матеріал: В.Філіпенко «Веснянка» (розучування); В.Барвінський Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі (слухання); Д.Акимов «Марш нічних гномів» (слухання).
Тип уроку: комбінований.                                                                          Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2. Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.
Які українські народні інструменти ви знаєте? Назвіть.
Які інструменти симфонічного оркестру ви памятаєте?
Пригадайте, які існують сімейства музичних інструментів.
3. Мотивація музично-творчої діяльності учнів.
За допомогою схеми розкажіть про розміщення інструментів у симфонічному оркестрі (підручник с.98).
4. Розповідь вчителя про ансамбль, його різновиди.
         Словничок:
Квартет – вокальний або інструментальний ансамбль, що складається з чотирьох виконавців.
5. Слухання. В.Барвінський Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
    Який характер твору?
    Які інструменти звучать?
    Які ваші враження від музики квартету?
    Як вона вплинула на вас?
    Чи відчуваються у квартеті інтонації української народної музики?
6. Слухання. Д.Акимов «Марш нічних гномів».
    Які інструменти звучать?
    Який інструмент виконує соло?
    Якими музичними засобами композитор передав образи гномів?
    Чи допомагають інструменти у створенні образу?
7. Розучування пісні В.Філіпенка «Веснянка».

8. Підсумок уроку.
    Яку роль відіграє інструментальна музика в житті сучас­ної людини?
10. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором, визначати її характер та втілені в ній почуття. По можливості підготувати матеріал, який поглиблює тему уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар