неділю, 19 лютого 2017 р.

УРОК 23. РІЗНОМАНІТНА АВСТРІЯ
Мета. Поглибити знання учнів про емоційно-виразні можливості музики.  Розвивати слухацьку увагу, образно-асоціативне мислення учнів. Виховувати ціннісне ставлення до музики, а також емоційну чутливість та естетичний смак.
Музичний матеріал: В. А. Моцарт, Рондо в турецькому стилі,
Симфонія №40 (1 ч.); укр. нар  пісня «Янчику-подолянчику».
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 4 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
            Музичне вітання.

2. Актуалізація опорних знань, музичних вражень учнів.
 - Яка музика схвилювала вас упродовж тижня?
 - Про яку му­зику ви можете сьогодні розповісти?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
            Наша подорож країною музики триває. І сьогодні на нас очікує дивовижна країна — Австрія. Це є батьківщина визначного композитора Вольфганга Амадея Моцарта. Він народився в місті Зальцбург. Батько Вольфганга був композитором і придворним скрипалем. Саме завдяки йому хлопчик із трьох років почав грати на клавесині, а з п’яти — писати музику. Коли Моцарту виповнилося шість років, батько повіз його разом із сестрою на гастролі. Під час концертів в м. Відень — столиці Австрії та інших містах Європи маленький Моцарт віртуозно грав на скрипці та клавесині. Концертні подорожі родини Моцарта тривали впродовж десяти років. У дорослому віці Вольфганг жив у Відні, тут він заснував разом з однодумцями віденську класичну школу.

4. Слухання Рондо в турецькому стилі В. А. Моцарта.

Якщо музика цікава та зрозуміла слухачам, урешті-решт вона буде легко впізнавана. Адже музика не має кордонів. Такою вважають і Симфонію №40 Вольфганга Амадея Моцарта. Послухайте фрагмент першої частини твору: можливо, вам доводилося її чути раніше?

5. Слухання фрагменту 1 частини Симфонії №40 В. А. Моцарта.

- Що вразило у прослуханому творі?
- Хто виконує цей твір?
- Який настрій викликає музика Моцарта?

6. Розучування української народної пісні «Янчику-подолянчику».

7. Підсумок уроку.
 - Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
       - Які почуття вона у вас викликала?
8. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором. Підготувати розповіді про її зміст, характер звучання, виражені в ній почуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар