четвер, 5 жовтня 2017 р.

УРОК 6
Тема. Музика стародавніх епох.
Мета. Систематизувати знання учнів про синтез та взаємодію різних видів мистецтва. Визначити палітру почуттів, втілених у мистецтві стародавньої Греції. Розвивати вміння інтерпретувати музику. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до класичної танцювальної му­зики, а також допитливість, самостійність, творчість.
Музичний та візуальний матеріал: К.В.Глюк «Мелодія Орфея» з опери «Орфей та Евридіка» (слухання); Н.Май «Золота зіронька» (розучування); Г.Струве «Музика» (виконання); О.Янушкевич «Веселкова» (виконання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З музикою яких країн ми познайомились на минулому уроці?

3. Мотивація музично-навчальної діяльності учнів.
Є ще одна давня культура, яку ми як музичні дослідники не можемо обійти стороною, тому саме там народилось слово «музика», зародився театр. Здогадалися? Так це Стародавня Греція.
4. Слухання. К.В.Глюк «Мелодія Орфея» з опери «Орфей та Евридіка»

            Розповідь легенди про Орфея.

 - Як композитор втілює ідею життєстверджуючої сили музики Орфея?

5. Продовження розучування пісні Н.Май «Золота зіронька».

6. Виконання. О.Янушкевич «Веселкова».

7. Виконання. Г.Струве «Музика».

8. Підсумок уроку.
    Музиці якої культури був присвячений урок?
    Що вас найбільше вразило?

Немає коментарів:

Дописати коментар