неділя, 1 жовтня 2017 р.

УРОК 5
Тема. Музика стародавніх епох.                       
Мета. Визначити палітру почуттів, втілених у музичному мистецтві  давнього Єгипту і Китаю. З'ясувати значення терміна «музична реставрація». Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, фонематичну вимову, зв’язне мовлення, творчі здібності. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до народної му­зики, а також емоційну чутливість та естетичні смаки.
 Музичний та візуальний матеріал: Єгипетська музика. Музична реставрація (слухання); К.Дебюссі «Місячне сяйво»; мультфільм Уолта Діснея «Китайська тарілка»; Н.Май «Золота зіронька».
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), телевізор, підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
Чи пам’ятаєте ви пригоди героїв мультфільму «Скубі-Ду» в Єгипті? Чим вас вражає ця країна?   
                                                               
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
  Розгляньте в підручниках зображення давньоєгипетських музикантів.
  Подумайте, якою могла бути інструментальна музика в Єгипті.
4. Слухання. Рафаель Перес Арройо Єгипетська музика (музична реставрація).
5. Слухання. Клод Дебюссі «Місячне сяйво».
 - Який характер музики цього твору? На якому інструменті виконується соло в цьому творі?
6. Перегляд мультфільму Уолта Діснея «Китайська тарілка».
 - Яку музику грають музиканти в мультфільмі? Який її характер?
7. Пояснення, спів і показ пентатоніки.
8. Розучування пісні Н.Май «Золота зіронька».
9.Підсумок уроку.
  Якій музиці був присвячений наш урок?
  Які почуття вона викликала у вас?
  Який висновок ви могли б зробити?
10.Домашнє завдання.
Слухати музику за власним вибором, акцентуючи увагу на ви­ражених у ній почуттях. Намалювати свою «Осінню пісню» або створити мелодію на осінній текст.

Немає коментарів:

Дописати коментар