УРОК 5
Тема. Музика стародавніх епох.
Мета. Визначити палітру почуттів,
втілених у музичному мистецтві давнього
Єгипту і Китаю. З'ясувати значення терміна «музична реставрація». Розвивати
увагу, уяву, пам'ять, мислення, фонематичну вимову, зв’язне мовлення, творчі
здібності. Формувати необхідні вокально-хорові навички. Виховувати інтерес до
народної музики, а також емоційну чутливість та естетичні смаки.
Музичний
та візуальний матеріал: Єгипетська музика. Музична реставрація (слухання);
К.Дебюссі «Місячне сяйво»; мультфільм Уолта Діснея «Китайська тарілка»; Н.Май
«Золота зіронька».
Тип
уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон
(музичний центр,DVD), телевізор, підручник «Музичне
мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД
УРОКУ
1.
Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2.
Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
— Чи пам’ятаєте ви пригоди героїв мультфільму
«Скубі-Ду» в Єгипті? Чим вас вражає ця країна?
3. Мотивація навчальної
діяльності учнів.
— Розгляньте в підручниках зображення
давньоєгипетських музикантів.
— Подумайте, якою могла бути інструментальна музика в
Єгипті.
4.
Слухання. Рафаель Перес Арройо Єгипетська музика (музична реставрація).
5.
Слухання. Клод Дебюссі «Місячне сяйво».
6. Перегляд мультфільму Уолта
Діснея «Китайська тарілка».
- Яку музику грають музиканти в
мультфільмі? Який її характер?
7.
Пояснення, спів і показ пентатоніки.
8. Розучування пісні Н.Май
«Золота зіронька».
9.Підсумок
уроку.
— Якій музиці був присвячений наш урок?
—
Які почуття вона викликала у вас?
— Який висновок ви могли б зробити?
10.Домашнє завдання.
10.Домашнє завдання.
Слухати музику за власним
вибором, акцентуючи увагу на виражених у ній почуттях. Намалювати свою «Осінню
пісню» або створити мелодію на осінній
текст.
Немає коментарів:
Дописати коментар