неділя, 1 жовтня 2017 р.

УРОК 5
Тема. Сучасне життя танцю.
Мета. Визначити особливості танцювальної музики. Поглибити знання учнів про творчість сучасних українських виконавців. Розвивати слухацьку увагу, вміння інтерпретува­ти музичні твори. Формувати вокально-хорові навички. Виховувати естетичний смак, інте­рес до культури рідного краю.
Музичний матеріал: Р.Лижичко «Дикі танці», «Аркан» (слухання), Н. Май «На нашій Україні» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 7 кл. (Л.Масол, Л.Аристова).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання однієї з пісень Руслани Лижичко. Музичне вітання.      
2. Актуалізація музичних вражень, досвіду учнів.
   Що ви можете сказати про музику, яка звучала на початку уроку?
   Які думки вона вам навіяла та які почуття викликала?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
      Хореографічне мистецтво існує з найдавніших часів. Культо­ві, трудові, мисливські та інші обряди супроводжувалися не тільки грою на музичних інструментах і співом, а й танцями. Розгорнуті танцювальні вистави, нерідко пов’язані з релігійни­ми церемоніями, існували в Стародавньому Єгипті, Індії, Китаї, Вірменії, Греції, Римі й інших країнах. Сучасний танець (contemporary dance) — танцювальний напрям, який включає танцю­вальні техніки і стилі XX — початку XXI ст., що сформувалися на основі американського і європейського танців модерн і постмодерн. Сучасний танець вирізняється яскравістю емоцій, різкими змінами настрою, і загалом вважається, що сучасний танець, як і пісня, з усіх видів мистецтва чи не найшвидше «ре­агує» на зміни у світі, у суспільстві зокрема. Часто, зароджуючись на вуличних або клуб­них помостах, танцювальні напрями інте­грувалися на професійні сцени естради, концерт-холів. Сучасна хореографія — це невід’ємний елемент багатьох слов’янських концертних програм та конкурсів. Так, у 2004 р. на міжнародному конкурсі пісні «Євробачення» перемогла українська співачка Руслана Лижичко з композицією «Дикі танці».
4. Слухання. Р. Лижичко «Дикі танці», «Аркан».

- Схарактеризуйте стиль виконання співачки.
- Що вас вразило в цих пісенно-хореографічних номерах?
5. Розучування пісні Н. Май «На нашій Україні».

(+) 

(-)  

6. Підсумок уроку.
Оцінювання музично-творчої діяльності учнів.
7. Домашнє завдання.

Слухати музику на власний вибір. 

Немає коментарів:

Дописати коментар