неділю, 27 листопада 2016 р.

УРОК 13. ІНТОНАЦІЯ ТА ІМПРОВІЗАЦІЯ
Мета. Дати уявлення про імпровізацію, збагачувати музичні враження від про- слуховування українських народних танців; розвивати творчі здібності, виконавські навички; удосконалювати співацькі навички; засобами укра­їнської народної творчості виховувати любов до музики, рідного народу.
Музичний матеріал: Жуль Массне «Елегія» — слухання. Щедрівка «Павочка ходить» — розучування (с. 51—53). '
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І.   Організаційна частина.
Наш урок цікавим буде!
Казку люблять усі люди!
І дорослі, і малі,
Тобто — й наші школярі.
Будемо ми працювати
Й руку вправно піднімати.
Казка кличе нас усіх,
Починаємо мерщій!..

1.            Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.            Музичне привітання.


IІ.   Повідомлення теми уроку.
1.    Робота з підручником, с. 51.
2.    Пізнавальна бесіда.

ІІІ. Слухання музики.
Жуль Массне «Елегія».
1. Загальні відомості про композитора.
2. Обговорення твору.
3. Робота з підручником, с. 52.
4. Музична абетка.
а) Ознайомлення з нотою «ля».
б) Музичний калейдоскоп.

ІV.   Фізкультхвилинка.
Стоїть в полі теремок, (пальці розведені)
Він закритий на замок, (пальці сплетені)
В замок дрік-дрок, дрік-дрок — (рухи кистями ліворуч)
Біжить в полі коток: (праворуч)
Скок-скок, скок-скок. (рухи від себе — до себе)
Відчинив ключем замок — (пальці розімкнути)
Цок!!! (два кулачки)

V.  Вивчення щедрівки «Павочка ходить».
1. Слухання щедрівки у виконанні вчителя чи фонограми +.
2. Робота над щедрівкою.

VI. Підсумок уроку. Релаксація.

Немає коментарів:

Дописати коментар