неділю, 20 листопада 2016 р.

УРОК 11. МУЗИЧНА КАЗКА
  Мета. Продовжувати знайомство учнів з об­разами, втіленими в музичних творах різних жан­рів. Закріпити визначення поняття «народна музика». Розвивати художньо-творчі здібності, здатність до самореалізації. Виховувати інтерес до народної пісні, класичної музики.
Музичний матеріал: К. Стеценко Опера «Лисичка, Котик і Півник», О. Злотник «Ухтимко».
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 4 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету). Музичне вітання.

2. Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.
 - Із якими музичними враженнями, додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?

3. Мотивація музично-творчої діяльності учнів.
Народні пісні входять до репертуару багатьох співаків. Композитори також використовують музичний фольклор у своїй творчості. Тож, у чому секрет такої популярності народної пісні? Може в тому, що в народних піснях ідеться про життя людей, про їхні турботи, почуття, емоції...
Відомий український композитор Кирило Стеценко був учнем Миколи Лисенка, і, як учитель, також захоплювався народною піснею. Для дітей композитор написав дві опери, у яких використав народні пісні.

4. Слухання. К. Стеценко Опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагменти):
- пісня Котика «Ти, мій брате Півнику»;
- пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику»;
- пісня Півника «Котику-братику, несе мене Лиска»;
- сцена гри лисенят у «Вовка».

-       Які герої виникли у твоїй уяві?
-       Як музика розповіла про казкові події?
-       Чи вдалося вам почути народні мотиви? Які саме?
-       Чим вражає ця музика?

5. Розучування пісні О. Злотника «Ухтимко».
"+"

"-"

6. Підсумок уроку.
            Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
            Якій темі вона присвячена?
            Чим відрізняються один від одного твори, які прозвучали на уроці?

Немає коментарів:

Дописати коментар