субота, 5 листопада 2016 р.

УРОК 10. ЖАРТІВЛИВІ ТА СУМНІ ІНТОНАЦІЇ
Мета. З’ясувати, які почуття може передавати музика; розвивати співацькі на­вички, почуття ритму, вміння аналізувати прослухану музику і розпові­дати про неї; підтримувати бажання учнів брати активну участь у народ­них іграх; виховувати любов до народних традицій, бажання їх зберігати та відтворювати.
Музичний матеріал: Віктор Косенко «Дощик», «Гумореска», «Колискова» — слухання. Повторення вивчених пісень.
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

І.   Організаційна частина.
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий день!»
1.        Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.         Музичне привітання.

IV.   Повідомлення теми уроку.
Робота з підручником, с. 42.

V.    Слухання музики.
Віктор Косенко «Дощик», «Гумореска», «Колискова».



VI.   Фізкультхвилинка.
Білка
Білка в лісі стриб та стриб —
(стрибай, як білочка)
І знайшла великий гриб.
(покажи, який великий)
А додому принесла,
(несемо гриб у руках)
Гриб не влазить до дупла.
(пробуємо пропхати)
Довелося білочці Гриб сушить на гілочці.
(нанизуємо на ниточку гриб і сушимо)

VII.  Повторення пісні.
Музика В. Кленца, слова В. Поповича «Співучий колобок».

VIII.          Музична грамота.
1.        Робота з підручником, с. 42. Ознайомлення з нотою «мі».
2.        Аналіз почутого.
3.         Цікаві розповіді.

IX.   Підсумок уроку. Релаксація

Немає коментарів:

Дописати коментар