неділю, 20 листопада 2016 р.

УРОК 11. РИТМІЧНІ ІНТОНАЦІЇ
Мета. Продовжувати ознайомлювати учнів з вокальною музикою, розвивати уміння її визначати; повторити назви музичних інструментів; вдоскона­лювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати любов до народних пісень, зокрема колискових.
Музичний матеріал: Микола Римський-Корсаков «Три дива» з опе­ри «Казка про царя Салтана». Тема Білки. Тема Царівни Лебідь. Тема Тридцяти трьох богатирів. Михайло Глинка «Марш Чорномора» з опери «Руслан і Людмила» — слухання. Слова Василя Вікторова, музика Тама­ри Попатенко «Щеня і кошеня» — розучування (с. 43—47).
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

      І.   Організаційна частина.
Учитель:
Урок музики почавсь,
Кожен з вас приготувавсь?
Учні:
Ми готові вже співати,
Грати й навіть танцювати.
1.         Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.         Музичне привітання

IІ.   Повідомлення теми уроку.
1.      Робота з підручником, с. 43.
2.      Пізнавальна бесіда (розповідь про створення «Казки про царя Салтана»).

ІІІ. Слухання музики.                                                                            1
1. Загальні відомості про композитора.

2. Слухання музики.
Микола Римський-Корсаков «Три дива» з опери «Казка про царя Салтана». Тема Білки.

3.  Робота з підручником.
а) Ритмічна вправа, с. 44.
б) Музичний калейдоскоп, с. 44 (розповідь про музичні інструменти).

          4. Слухання музики.
        Микола Римський-Корсаков «Три дива» з опери «Казка про царя Салтана». 
        Тема Тридцяти трьох богатирів.

5. Обговорення.
Робота з підручником, с. 45.

6. Слухання музики. Микола Римський-Корсаков «Три дива» з опери «Казка про царя Салта­на». Тема Царівни Лебідь.

7. Обговорення.

8. Слухання музики.
Михайло Глинка. Марш Чорномора з опери «Руслан і Людмила».

9.  Обговорення.

10.          Музична абетка, с. 46. Нота «фа».

ІV.   Фізкультхвилинка.
Море
Тренер промовляє, а учасники імітують рухами: «Море хвилюється, раз. Море хвилюється, два. Море хвилюється, три. Кумедна фігура на місці замри!» Усі завмирають у кумедних положеннях. Тренер обирає найкумеднішу фігуру. Це — новий ведучий. Він повторює слова тренера.

V.  Вивчення пісні.
Слова Василя Вікторова, музика Тамари Попатенко «Щеня і кошеня» —
розучування.
1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.


2. Робота над піснею.

VI. Підсумок уроку. Релаксація.

Немає коментарів:

Дописати коментар