пʼятницю, 2 грудня 2016 р.

УРОК 14. ІНТОНАЦІЯ ТА ІМПРОВІЗАЦІЯ В ПІСНЯХ-ІГРАХ          
Мета. Дізнатися, навіщо музиці «ім’я» і чи допоможе воно визначити, про що
даний музичний твір, яку роль відіграє інтонація в грі; вчити визначати образний зміст і характер музичних творів; розвивати співацькі навички, почуття ритму, уміння аналізувати прослухану музику і розповідати про неї; підтримувати бажання учнів брати активну участь у народних іграх; виховувати любов до народних традицій, бажання їх зберігати та відтво­рювати.
Музичний матеріал: «Гра в зайчика» в обробці Миколи Леонтовича — слухан­ня. «Коза» — українська народна пісня-гра — розучування (с. 54-56).
   Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 3 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
     Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
     І.   Організаційна частина.
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно —
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі,
Сядемо рівненько на місця свої.
1.                  Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
2.                  Музичне привітання.
IІ.Повідомлення теми уроку.
1. Робота з підручником, с. 54.
2. Пізнавальна бесіда.
ІІІ.    Слухання музики.
«Гра в зайчика» в обробці Миколи Леонтовича.
ІV.   Фізкультхвилинка.
Лапки в боки, вушка вгору, (руки на поясі)
Скачуть білочки по бору, (стрибки)
Кожний ранок на галяві (зупинились)
Спритно роблять вільні вправи, (довільні вправи)
Притомилися звірята (слідом за вихователем
І пішли відпочивати,( сідають на місця)
V.  Вивчення пісні.
Українська народна пісня-гра «Коза» — розучування.
1. Слухання пісні у виконанні вчителя чи фонограми +.
2.  Робота над піснею.
3.  Робота з підручником, с. 56.
VІ. Підсумок уроку. Релаксація.


VІІ. Вихід з класу під звучання пісні (за вибором учителя).

Немає коментарів:

Дописати коментар