суботу, 11 листопада 2017 р.

УРОК 10
Тема. Народні музичні інструменти.
Мета. Показати багатство та різноманітність народних музичних інструментів. Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Виховувати ін­терес до історії українського народу та його музи­ки, а також почуття патріотизму і кращі моральні якості особистості.
Музичний та візуальний матеріал: М.Балема «Козацькому роду нема переводу» (розучування); українська народна пісня «Як ішов я із Дебречина додому» (слухання); шотландські награвання «Грай, волинко» (слухання).
Тип уроку: комбінований.                                                                        Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).

ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
2. Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.
Які українські народні інструменти ви знаєте? Назвіть.
3. Мотивація музично-творчої діяльності учнів.
Порівняйте музичні інструменти світу: в чому їх схожість та різниця? (ілюстрації з підручника с.53)

4. Розповідь вчителя про скрипку, волинку та троїстих музик.

5. Слухання. Українська народна пісня «Як ішов я із Дебречина додому» у виконанні троїстих музик, гурту "Пікардійська терція".


    Який характер твору?
    Порівняйте два варіанти пісні (троїсті музики і "Пікардійська терція").
    У чому незвичність виконання цієї пісні?

6. Слухання. Шотландські награвання «Грай, волинко».

    Які інструменти звучать?
    Який інструмент виконує соло?
    Порівняйте з музикою троїстих музик.

7. Читання української казки «Чарівна скрипка»(с.56 – 57).

8. Продовження розучування пісні М.Балеми «Козацькому роду нема переводу».

9. Підсумок уроку.
    Яку роль відіграє українська народна пісня в житті сучас­ної людини?
    У яких музичних творах втілені почуття любові до батьків­щини? Який
висновок можна з цього зробити?

10. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором, визначати її характер та втілені в ній почуття. По можливості підготувати матеріал, який поглиблює тему уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар