неділю, 3 грудня 2017 р.

Повернення до ідеалів краси минулого.

Мистецтво. 9 клас.

Тріумфальна арка у Парижі, як зразок стилю ампір.

Дизайн в стилі ампір.


                       Еклектика в українській архітектурі.                     Одеса, вул. Маразлієвська, 8.

Неовізантизм. Володимирський собор у Києві.
Володимирський собор (Патріарший кафедральний собор святого Володимира) — православний собор у Києві, головний храм Української Православної церкви — Київського Патріархату. Збудований у 1862–1882 р.р. Собор побудовано в руському неовізантійському стилі, початковий проект собору склали архітектори Іван Штром і Павло Спарро; пізніше його переробив архітектор Олександр Беретті. У споруджені собору брали участь архітектори Рудольф Бернгард, К. Я. Маєвський, Володимир Ніколаєв. Собор у плані — традиційний давньоруський шестистовпний триапсидний храм, але увінчаний сімома банями.
Неовізантизм. Володимирський собор у Херсонесі (Севастополь).
Автором проекту Володимирського собору в Херсонесі був академік архітектури Давид Грімм, за задумом якого храм мав бути зведений в візантійському стилі. Його будівництво тривало 15 років і в 1874-76 роках за активної участі інженера-архітектора М. Ю. Арнольда було завершене. Це був один з найбільших соборів країни (висота — 36 м, загальна площа — 1726 кв.м., діаметр купола 10,5 м), який може вмістити до тисячі вірян.

Проект будинку в стилі арт-деко.

Арт-деко в інтер'єрі.

Квадратний Колізей, як приклад італійського неокласицизму часів фашизму.

Унікальні споруди Владислава Городецького.

В. Городецький. Будинок з химерами.

В. Городецький. Костел Святого Миколая.

Неореалізм. Зінаїда Серебрякова.

Зінаїда Серебрякова. Картини.

Примітивізм. Анрі Руссо. Картини.

Примітивізм. Ніко Піросмані.

Примітивізм. Марія Приймаченко.

Марія Приймаченко. Картини.

Мультфільм Володимира Гончарова "Літа мої..." за мотивами живопису Марії Приймаченко.

Монументальний живопис. Неовізантизм. Михайло Бойчук.

Соцреалізм. Тетяна Яблонська.

Пауль Хіндеміт. Симфонія "Художник Матіс".

Сергій Прокоф'єв. Симфонія №1 "Класична" (2, 3 частини).



Ігор Стравинський. Балет "Весна священна" (фінал).

Ігор Стравинський. Балет "Аполлон Мусагет".

1 коментар:

  1. Я ТЕПЕРЬ ВЫПОЛНЯЮ ФИНАНСИОННО ИЗ-ЗА КРЕДИТА, ПОЛУЧЕННОГО МНЕ ОТ Бенджамина Ли. Я хотел бы довести это до сведения общественности о том, как я связался с господином Бенджамином после того, как потерял работу и получил отказ в ссуде в моем банке. и другое финансовое учреждение из-за моего кредитного рейтинга. Я не мог платить за детей. Я задерживала оплату счетов, меня собирались выгнать из дома из-за моей неспособности платить за квартиру. Именно в этот период моих детей забирали у меня приемные семьи. Затем я отправился искать средства в Интернете, где я потерял 3670 долларов, которые я одолжил у друзей, которые меня украли две компании, занимающиеся онлайн-кредитованием. Пока я не прочитал о том, что мистер Бенджамин Ли помогает людям с ссудой в Интернете, в котором было указано это электронное письмо (247officedept@gmail.com) где-то в Интернете, я все еще не был убежден из-за того, через что мне пришлось пройти, пока мой родственник, который духовенство также рассказало мне о действующей схеме ссуд по очень низкой процентной ставке 2 %% и прекрасных условиях погашения без штрафа за просрочку платежа. У меня нет другого выбора, кроме как связаться с ними, что я сделал через текст + 1-989-394-3740, и г-н Бенджамин ответил мне. получить кредитное уведомление о сумме кредита в размере 400 000 долларов США, на которую я подал заявку. Я эффективно использовал ссуду, чтобы выплатить свои долги и начать свой бизнес, и сегодня я и мои дети так счастливы и удовлетворены. Вы также можете связаться с ними по электронной почте: (247officedept@gmail.com) Горячая линия WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Почему я это делаю? Я делаю это, чтобы спасти как можно больше людей, нуждающихся в ссуде, чтобы не стать жертвами мошенничества в Интернете. Спасибо и благослови вас всех, я Александр Артем из БК Horizon Park, Украина.

    ВідповістиВидалити