суботу, 2 грудня 2017 р.

урок 13
Тема. Народні танці.
Мета Визначити різноманітність танців народів світу. Розвивати вокально-хорові навички та вміння вдумливо сприймати й інтерпретувати контрастні за змістом і. зву­чанням твори.. Виховувати почуття любові до Батьківщини, кращі моральні якості особистості, інтерес до музики.
Музичний та візуальний матеріал: В.Монті «Чардаш»(слухання); А.Хачатурян Лезгінка з балету «Гаяне» (слухання); французька народна пісня «Танець каченят» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання українського танцю «Гопак».       Музичне вітання.
2. Актуалізація музичного досвіду учнів.
  Яка музика: прозвучала на початку уроку?
  Яке враження справила на вас музика?
  Як вона називається?
3. Робота з підручником (с.69 – 70).
4. Проведення гри «Підбери пару»
           Учні створюють пари слів беручи їх по одному з двох колонок: в першій назви народних танців, в другій – назви країн.
5. Слухання. В.Монті «Чардаш».
 - Який характер танцю?
 - Скільки частин у творі?
 - Які за характером ці частини?
6. Слухання. А.Хачатурян Лезгінка з балету «Гаяне».
 - Порівняйте прослухані танці?
 - У чому їх особливості?
 - Які засоби музичної виразності підкреслюють їх характерні риси?
7. Розучування французької народної пісні «Танець каченят».
8. Підсумок уроку.
Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Які її особливості?
  Який музичний твір справив на вас найбільше враження?
9. Домашнє завдання.
Слухати музику за власним вибором.

1 коментар:

  1. You should see how my pal Wesley Virgin's adventure begins in this SHOCKING and controversial VIDEO.

    As a matter of fact, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he unveiled hidden, "self mind control" tactics that the CIA and others used to obtain whatever they want.

    THESE are the EXACT same methods lots of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become rich and successful.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    Really, that's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Maybe that expression has even taken place INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years back, while riding a non-registered, trash bucket of a vehicle with a suspended driver's license and $3.20 on his banking card.

    "I'm absolutely frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've taken part in those conversations, isn't it so?

    Your success story is going to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    ВідповістиВидалити