неділя, 26 листопада 2017 р.

УРОК 12
Тема. Народні танці.
Мета. Визначити різноманітність українських народних танців. Розвивати вокально-хорові навички та вміння вдумливо сприймати й інтерпретувати контрастні за змістом і. зву­чанням твори. Ви­ховувати ціннісне ставлення до праці, до людей, до власного «я».
Музичний матеріал: Український танець «Гопак» (слухання); М.Мусоргський Гопак з опери «Сорочинський ярмарок» (слухан­ня); норвезька народна пісня «Чарівний смичок» (розучування)
 Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу.
Музичне вітання.
2. Актуалізація опорних знань, музичних вражень учнів.
  Яка музика схвилювала вас упродовж тижня? Про яку му­зику ви можете сьогодні розповісти? Яку можете виконати?
Гра «Музичне інтерв'ю».
Задля проведення цієї гри клас ділиться на творчі групи. Од­ного з учнів обирають «репортером». Він визначає коло запитань про музику, музичні передачі та події і «бере інтерв'ю» у кожної із груп за темою «Твої музичні враження».
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
  Які українські народні танці вам відомі?
Розповідь учителя про українські народні танці: гопак, козачок, аркан.
4. Слухання. Український танець «Гопак».
 - Який характер танцю?
 - Поміркуйте: якщо не танцювати, то що можна було б робити під музику гопака?
            Гопак неодноразово використовувався не лише в українській, а й в російській оперній та симфонічній музиці.
5. Слухання. М.Мусоргський Гопак з опери «Сорочинський ярмарок».

6. Продовження розучування норвезької народної пісні «Чарівний смичок».

7. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?

Які почуття вона у вас викликала?

Немає коментарів:

Дописати коментар