пʼятниця, 17 листопада 2017 р.

 УРОК 11
Тема. Народні музичні інструменти.
Мета. Збагатити знання з історії рідного краю крізь призму музичного мистецтва. Показати різноманітність  народних інструментів. Розвивати чуттєво-емоційне сприйняття учнів, образне мислення, вокально-хорові навички. Виховувати почуття любові до Батьківщини, кращі моральні якості особистості, інтерес до музики.         
Музичний та візуальний матеріал: Норвезька народна пісня «Чарівний смичок» (розучування); африканська народна музика «Танець духів» (слухання); японська народна музика «Танець дощу» (слухання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.

2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З якими музичними враженнями та додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?                 
  Які групи музичних інструментів ви знаєте?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Розповідь про гуслі, цимбали, бубон, тулумбаси, а також про ударні інструменти народів Сходу та Африки.

4. Слухання. 
Африканська народна музика «Танець духів».

Японська народна музика «Танець дощу».

 - Порівняйте японську та африканську музику. У чому відмінність?

5. Розучування норвезької народної пісні «Чарівний смичок».
"+"

"-"

6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар