субота, 14 січня 2017 р.

урок 18
Тема. Вокальна музика.
Мета. Показати значення пісні в житті народу. Визначити особливості понять «спів», «діапазон», «речитатив». Поглибити знання учнів про жіночі та чоловічі співоцькі голоси. Пригадати значення термінів «соло», «ансамбль», «хор», «діапазон», «тембр». Розвивати вокально-хорові навички, творчі виконавські здібності учнів, збагачувати їхній емоційно-естетичний досвід. Ви­ховувати ціннісне ставлення до праці, до людей, до власного «я».
Музичним матеріал: «O, Sole Mio» у виконанні Е. Карузо (слухання), «Ave Maria» у виконанні М.Каллас (слухання), І.Карабиць «Пісня на добро» (розучування).
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З якими музичними враженнями та додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?                 
  Які співацькі голоси ви знаєте?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Розповідь про різномаїття співацьких голосів та їх поєднання в різних ансамблях.
            Словничок:
Спів – музика, відтворена людським голосом.
Діапазон – відстань між найнижчим і найвищим звуками, які може здолати голос або інструмент.
Речитатив – напівспів і напіврозмова.
4. Слухання. 
«O, Sole Mio» у виконанні Е. Карузо

«Ave Maria» у виконанні М.Каллас 
 - Порівняйте голоси цих видатних співаків (регістр, сила, тембр).
 - З яким стилем сучасної музики можна порівняти речитатив.
5. І.Карабиць «Пісня на добро». Продовження розучування.
6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?
7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар