пʼятниця, 10 лютого 2017 р.

УРОК 22
Тема. Інструментальна музика.
Мета. Визначити палітру почуттів, втілених у музичних творах. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення,  вміння інтерпретувати музику. Фор­мувати необхідні вокально-хорові навички. Ви­ховувати інтерес до класичної му­зики, моральні почуття, естетичні  смаки.
Музичний та візуальний матеріал: В.Філіпенко «Веснянка» (розучування); Б.Бріттен «Путівник по оркестру для молоді» (слухання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, фортепіано), магнітофон (музичний центр,DVD), підручник «Музичне мистецтво» 5 кл. (Л.Масол, Л.Аристова ).
                                            ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, опорних знань учнів.
  З якими музичними враженнями та додатковим матеріалом ви прийшли на сьогоднішній урок?                 
  Які групи музичних інструментів ви знаєте?
3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
         Розповідь про історію виникнення і розвитку симфонічного оркестру.

4. Слухання. Б.Бріттен «Путівник по оркестру для молоді».

 - Твір починається темою, яку по черзі виконують різні інструменти. Так створюються варіації, завдяки яким тема кожного разу звучить по-різному, в іншому тембровому забарвленні.
 - Пригадайте, що таке музичні варіації.
 - Охарактеризуйте тембри інструментів, що виконують тему.
5. Продовження розучування пісні В.Філіпенка «Веснянка».

6. Підсумок уроку.
  Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
  Якій темі вона присвячена?

7. Домашнє завдання.

Слухати музику за власним вибором.

Немає коментарів:

Дописати коментар