субота, 29 квітня 2017 р.

УРОК 31. ПОВЕРНЕННЯ ДОДОМУ, В УКРАЇНУ
Мета. Поглибити знання учнів про емоційно-виразні можливості музики.  Розвивати слухацьку увагу, образно-асоціативне мислення учнів. Виховувати ціннісне ставлення до музики, а також емоційну чутливість та естетичний смак.
Музичний матеріал: українська народна пісня «Реве та стогне Дніпр широкий»; М. Глінка «Гуде вітер вельми в полі».
Обладнання: підручник «Музичне мистецтво» 4 кл. (Л. Аристова, В. Сергієнко), музичні інструменти; комп'ютер; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

1. Організаційний етап уроку.
Вхід учнів до класу (кабінету).
            Музичне вітання.

2. Актуалізація опорних знань, музичних вражень учнів.
 - Яка музика схвилювала вас упродовж тижня?
 - Про яку му­зику ви можете сьогодні розповісти?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.
            Ось і завершується наша музична подорож країнами світу. Повертаймося додому — в обійми рідної У країни! Напевно, вам не раз доводилося чути українську народну пісню літературного походження «Реве та стогне Дніпр широкий...», автором віршів якої є Тарас Шевченко. У композиції оспівується український пейзаж: буря на Дніпрі, місяць на небі і передсвітанковий стан природи. Ця пісня — музична візитівка нашої країни, адже її мелодія звучала як позивний на українському радіо під час Другої світової війни (радіостанція «Дніпро»). А нині ця пісня прикрашає ефіри Першої програми Національного радіо та Всесвітньої служби «Радіо Україна».

4. Слухання української народної пісні «Реве та стогне Дніпр широкий».
- Який характер мелодії?
- Що оспівується в пісні?
- Як її треба виконувати? 

5. Розучування пісні М. Глінки «Гуде вітер вельми в полі».

6. Підсумок уроку.
 - Яка музика звучала на сьогоднішньому уроці?
       - Які почуття вона у вас викликала?
7. Домашнє завдання.
Слухати музику за власним вибором. Підготувати розповіді про її зміст, характер звучання, виражені в ній почуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар